dilluns, 11 de maig del 2009

Ne me quitte pas

No em deixis
És necessari oblidar
Tot pot oblidar-se
Que ja se'n va
Oblidar l'època
dels malentesos
i del temps perdut
A saber com
oblidar aquestes hores
que van matar a vegades
a cops de perquès
el cor de la felicitat
No em deixis
No em deixis
No em deixis
No em deixis
Jo t'oferiré
les perles de la pluja
vingudes de països
on no plou
Cavaré la terra
fins després de la meva mort
per cobrir el teu cos
d'or i de llum
Faré un país
on l'amor serà rei
on l'amor serà llei
on tu seràs reina
No em diexis
No em deixis
No em deixis
No em deixis
Inventaré
paraules absurdes
que tu comprendràs
Et parlaré
d'aquells amants d'allà
que van veure dos cops
cremar els seus cors
La história d'aquell rei
mort per no haver-te
trobat.
No em deixis
No em deixis
No em deixis
No em deixis
S'ha vist sovint fer foc
en el vell volcà quan un el creia massa vell
Resulta de les terres cremades
donen més blat
que el millor abril
i quan arriba la tarda
per a que el cel flamegi
és necessari que el vermell i el negre no es barregin.
No em deixis
No em deixis
No em deixis
No em deixis
No ploraré més
no parlaré més
M'amagaré allà
per mirar-te
ballar i somriure
Arribar a ser
l'ombra de la teva ombra
l'ombra de la teva mà
l'ombra del teu gos.
No em deixis
No em deixis
No em deixis

divendres, 8 de maig del 2009

I'm a fool to want you...

Abril , 2009.

La maison francesa de aute-couture, Chanel, se ve envuelta de en su propia memoria histórica.
El 22 del mismo mes se estrenó, en Francia, la película "Coco avant Chanel", que relata la vida de su creadora Gabrielle Chanel.
Después de muchísimos rumores sobre quien estaría en el papel de la modista (se rumoreaba que Kate Moss sería la afortunada), Audrey Tautou fue la elegida.



Por coincidencia, o no, el estreno de la película de la diseñadora que fundó el gran imperio Chanel coincidió también con el estreno mundial por Internet del nuevo anuncio de su perfume más glamouroso: Chanel nº5.

Este nuevo spot, dirigido por Jean Pierre Jeunet, consiste en un film de más de dos minutos donde se pueden percibir las fragancias de las casualidades de la vida, de las decepciones y de las ansiedades que nos provoca. Éste se basa en el aroma tan característico del permufe el cual invade por completo toda la esencia del spot, de los decorados, los protagonistas, los gestos, las miradas...un aroma tierno, acaramelado, melancólico y difícil de olvidar.
Además de estrenar director de film, Chanel ha encontrado una nueva musa que, casualidad o no, es Audrey Tautou.

El anuncio nos muestra una nueva femme Chanel, esta vez más joven y desenfadada. Una mujer no tan glamourosa, como pudo ser Nicole Kidman en su momento, pero mucho más chic i decidida, viajera y aventurera. Una mujer más real que busca el amor a través de las casualidades que le muestra la vida.

La escena la comparte con el modelo Travis Davenport, el cual quedó finalista en los castings de selección y fue la misma Audrey quien le escogió para ser su pareja en el film.
El director explica que el perfil de hombre que se buscaba era un hombre joven, tierno, de pasión contenida y con un toque fresco de feminidad.

Su banda sonora es la canción "I'm a fool to want you" de Billie Holiday.

"En un moment inconcret,
el desig pel teu cos,
per la teva olor.
El flaire em deixa extenuat
i la música del moment, captivat.
Et busco però no et trobo
fins que...una foto...un record.
Els teus ulls em rescaten de la foscor
i el teu flaire em torna a donar
esperança i vida."



Im A Fool To Want You - Billie Holliday