dilluns, 9 de febrer del 2009

merci laieta!!!! :D

dilluns, 26 / gener / 2009

evidentment no estic davant la pantalla de l'ordinador. he deixat el blog programadet pq carregui el text a aquesta hora després et felicitaré però primer deixa que et renyique fas anys nen, i en fas 19. i Estàs de puta mare i sigues sincer...no et pots queixar gaire. I si vols et dono tants motius com em demanis per estar feliç, però aquí només te'n dic un... PER TU. ni per la gent que t'envolta, ni pq hi ha gent que ho té molt pitjor, ni per res més que per tu. només per tu, perquè són 19 anys de la TEVA VIDA així que no em val cap frase de l'estil "vull que passi rapidet", perquè la vida s'ha de viure i més val fer-ho de bon humor!així que ja saps... "usa protector solar"ara si... FELICITATS!

1 comentari:

laianonell ha dit...

ara no sabia si era al teu blog o al meu!

pf... dos quarts d'una i demà em llevo a dos de 7 per anar a jugar a tennis... jo tampoc m'entenc..xD

acabo d'anar a recuperar la raqueta al segon... i pel que he vist no la feia servir des del 2003.. serà un espectacle! ajaja


nanitt pràcticum ;)