diumenge, 12 d’octubre del 2008

encara no he trobat la semblança...


encara no he trobat la semblança...
la cara innocent?
el rinxols d'or?
el preguntar fins a obtenir resposta?
...
bueno...
una que he trobat!!!...
...que em sentia sol
i per això vaig decidir marxar a veure què trobava...
i ara que té trobat,
no vull que marxis en la teva avioneta,
no vull tornar a estar sol...
però...espero que cada cop que miris cap al cel,
t'enrrecordis de mi,
que cada cop que miris el sol o la lluna,
t'enrrecordis de mi,
que cada cop que escoltis xiular el vent,
t'enrrecordis de mi...
Abans d'anar-me'n a dormir,
vull dir-te que ho sentu.
Espero que estimar-te "a la meva manera"
no et sapigui a poca cosa.
per a mi, tu,
tu....tu....tu....
jo....jo....jo....
....nosaltres....
t'estimo

1 comentari:

laianonell ha dit...

al final he jugat el partit..amb febre...xD

ara marxo a dormir i demà em sembá que em passaré el dia amb la ruta llit-sofà sofà-llit

bona nit.