dimecres, 1 d’abril del 2009

Ets un bitxejoo!!

Avui ja és dimecres. Sóc a Farmàcia sense fer gaire res, per no dir que solament miro blogs, les actualitzacions del Facebook i el meu gmail amb l'esperança de que algú es motivi i enviï correus elecetronics a tort i a dret.
Però he de pensar que això és rutina, i aquesta setmana hi ha exàmen de Llengua Escrita, del Diccionari de mots que es confonen (si del que la Laia encara no l'ha començat segurament...xD).

Estic aprenent molt amb aquetsa assigntura, fins i tot m'estic plantejant de informar-me sobre com poder obtenir el títol D de Català... m'interessa saber sobre les meves coses diàries.
Tant és així que gràcies a tu i a aquesta ssignatura sempre m'enrrecordaré de dos mots.

Però, perquè?
Tu sempre m'anomenes "bitxo", fent referencia al "bicho" castellà.
I em fa gràcia que fins fa uns dies no sapigués que "bitxo" en català també existeix!!

Un "bitxo" o "vitxo" (pot ser de les dues maneres) és el nom d'un pebrot picant. Mentre que si ens referim a insecte haurem de dir la paraula "cuca".

Sé que no és gaire interessant però em fa gràcia que cada cop que em truques em diguis pebrot picant...