dimarts, 23 de desembre del 2008

pozo sin fondo...

He descubierto que mis ojos
son un pozo sin fondo
donde cada vez que pienso demasiado,
rebosan lágrimas bañadas en pena
i teñidas de amargura.

Lloro,
lloro sin motivo alguno,
o almenos eso creo.

Me cambia la cara,
y mis ojos se inyectan de rojo.
Se me desencaja el cuerpo,
se me rompe el corazon
y se me anulan las palabras.

[...]
no... ese no soy yo...
aunque penseis que en algun rincon,
eso,
se almacena en mi interior.

...Soc el mateix ara que unes linies més amunt...

i continua...pero solament dues persones saben el que he arribat a posar.
Una soc jo.

L'altre el meu confident.

1 comentari:

laianonell ha dit...

au va... a dormir

aplaça les rallades per demà (vaja...avui) i descansa, que sempre va bé

el 25 et vull a tope.


un petó (però de bona nit)